Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/web/virtuals/100636/virtual/www/subdom/old/lang/lang_C.php:129) in /data/web/virtuals/100636/virtual/www/subdom/old/scripts/counter.php on line 51
www.TATRACLUB.cz - Články
 www.TATRACLUB.cz
počet článků na stránku
1 2
(zika, přidáno 6. 2. 2010)
21. 12. 2010

 Něco malinko z mé sbírky.....Mimo prvního snímku by jste měli poznat kde to je.



(Rudolf Farský, přidáno 5. 1. 2009)
5. 1. 2009



(krizek, přidáno 29. 11. 2008)
29. 11. 2008

Paní Šulcová, naše milá veteránská kolegyně a 1. dáma značky BSA, napsala pro časopis Tip pro Oldtimer (dvojčíslo srpen/září) reportáž z XXI. ročníku naší soutěže. Pro zájmce, kteří by si ho chtěli přečíst, jsem ho naskenoval.



(kopecky1, přidáno 16. 10. 2008)
16. 10. 2008

JAK ZNIČIT M0TOR CO NEJDŘÍVE?
 
 
Je to jistě podivná otázka, ale přijde na mysl každému, kdo směšných maličkostí. Sledujte často vídá rozebrané motory ve správkárnách. Často největší motor: opravy vznikají ze několik spolehlivých rad, jak rychle zničit
 
1.           nekontroluj nikdy olejové vedení, ani stav oleje. ti vyteče pánev ložiska, hrubě si stěžuj v továrně na vadný materiál.
2.            Jezdi stále na trojku,spojku pouštěj nohou co nejrychleji. Ulítnou-li zuby převodové skříni, stěžuj si opět na materiál,
3.           otvory trysek v karburátoru jsou přirozeně stále špatné, odborníci, kteří seřizovali nový motor, tomu nerozumějí.Vyšroubuj proto trysky, proraž je hřebíkem nebo sklep kladívkem, pak je motor v pořádku. Když motor málo táhne, propiluj trysky ještě větší. Uspoříš reservní trysky.
4.           Nikdy motor neomývej petrolejem. Špína přece povrch konzervuje, jako mech chrání pařez, také spáry lépe těsní.
5.           Olej z motoru nikdy nevypouštěj,ani když je hustý jako bláto. Až dáš motor do opravy, musí ti starý olej vrátit, bude to dobrý krém na boty.
6.           Mazničky jsou všude jen pro ozdobu, nevšímej si jich.
7.           Vyběhané obložení zadních brzd při jízdě pěkně hraje.Nemusíš houkat.
8.           Řemen ventilátoru nemusíš nikdy zkracovat,zvláště za teplého počasí ne.Zbytečně dělá vítr a víří prach.
9.           Když máš mezi stopkou ventilu a zvedákem větší vůli než 0,4 mm, začne motor klepat. Toho si nic nedělej,aspoň spolehlivě poznáš že běží.
10.      Do chladiče nalévej vodu ze studní, je v ní hodně vápna rozpuštěných solí, Dešťová voda by sice vyhověla nejlépe ale na to nedbej. V zimě nikdy nedávej do chladiče směs vody a glycerínu, ať chladič třeba zamrzne a praskne.Stejně je zima a motor se bude dost chladit.
11.      Tlumič nesmíš nikdy čistit.Až bude příliš ucpán, vybuchnou v něm plyny, roztrhne se a vyčistí se tak sám. Těchto jedenáct rad stačí, aby bylo auto zničeno velmi dokonale,.Chceš-li, aby co nejdéle žilo, musíš mu věnovat krajní péči, stejně jako svému zdraví. Zkuste vypracovat 11 rad, co dělat, aby motor co nejdéle vydržel.!   
 


počet článků na stránku
1 2
• Copyright © 2008 TatraClub.cz • Powered by SPReng v7.5.4 • valid XHTML and CSS • Poslední aktualizace 14. 9. 2008 • 1928634 návštěv •

• Obrázek Tatry 57b v hlavičce s laskavým svolením nadšenců z www.tatraportal.sk